CORONA (COVID-19) 

Wij staan voor u klaar!

We zitten met elkaar in vreemde tijden. Onze gezondheid is momenteel prioriteit nummer één en we hopen natuurlijk dat iedereen in goede fysieke en financiële gezondheid door deze tijden heen komt. Itec heeft daarom de nodige maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat onze klanten nog steeds goed geholpen kunnen worden en natuurlijk zodat onze medewerkers in een veilige omgeving kunnen blijven werken.

Helaas hebben we ook allemaal te maken met de economische effecten van de COVID-19 uitbraak. U als klant zult waarschijnlijk in meer en mindere mate ook ervaren dat deze situatie een beroep doet op uw creativiteit en volharding. En wij, als Itec, willen u hierbij graag ondersteunen in deze onzekere tijden. Dus of het nu gaat om een daling van de lasten op het gebied van Printing óf juist om een uitbreiding van uw capaciteit, ook tijdens deze onzekere tijden staan wij voor u klaar!

Neemt u daarom gerust contact met ons op als u een oplossing zoekt waar wij wellicht met u in mee kunnen denken. Het belang van Itec is hierbij dat ú in ieder geval één zorg minder heeft!

Voor vragen kunt u ons te allen tijde bereiken op telefoonnummer 0418-68 22 22 of stuur een mail naar info@itec.nl.

Vanuit onze rol als full serviceorganisatie, willen wij onze zorgplicht zo lang mogelijk kunnen blijven nakomen.

Wij hanteren daarom binnen de Itec Group de volgende maximale (hygiëne)maatregelen:

  • Medewerkers die (lichte) ziekteverschijnselen vertonen blijven thuis.
  • Wanneer een medewerker zelf niet ziek is, maar een familielid wel, dan blijft ook de medewerker thuis.
  • Binnendienstmedewerkers die niet ziek zijn werken óf thuis óf op kantoor. Op onze kantoren hanteren wij een fysieke werkplekkenspreiding van alle medewerkers.
  • Er worden geen fysieke vergaderingen gehouden. Vergaderingen worden telefonisch of via Skype gehouden.
  • Er vindt geen gezamenlijke lunch plaats.
  • Wij organiseren op dit moment geen grote gezamenlijke bijeenkomsten op ons kantoor. Ook bezoeken wij zelf momenteel geen externe gezamenlijke bijeenkomsten.
  • In ons technische- en gebruiksartikelenmagazijn hanteren wij de minimaal 1,5 meter afstand regel en controleren hier strikt op.
  • Al onze engineers hebben desinfecterende gel bij zich, die ze voor én na elk klantbezoek dienen te gebruiken.
  • Wij volgen daarnaast natuurlijk strikt de regels van het RIVM op:
    – Was je handen regelmatig met water en zeep.
    – Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog.
    – Gebruik papieren zakdoekjes en gooi deze weg na gebruik.
    – Geen handen schudden.
    – Houd 1,5 meter (twee armlengtes) afstand van elkaar.
  • Wij werken samen met betrouwbare partners die net als wij ook strikt de RIVM-regels volgen:
    – DPD
    – SLS Nederland


Storingen kunt u nog steeds melden:


Alle storingsafspraken gaan in overleg met onze klanten gewoon door, met inachtneming van de onderstaande regels:

  • Wanneer een klant ons niet binnen wil of kán laten, plannen we een nieuwe afspraak op een later moment. De gemaakte voorrijkosten zullen dan wel bij de klant in rekening gebracht worden.
  • Wanneer een engineer ziet dat er op het adres van de relatie personen zijn met ziekteverschijnselen, dan verlaat hij per direct de locatie. De gemaakte voorrijkosten zullen dan wel bij de klant in rekening gebracht worden.
  • Wanneer de klant niet de 1,5 meter regel in acht neemt ten opzichte van onze engineer, dan verlaat hij per direct de locatie. De gemaakte voorrijkosten zullen dan wel bij de klant in rekening gebracht worden.
  • Er hoeft door de klant na de interventie niet meer getekend te worden op de tablet van onze engineer. Er zal door de engineer zelf voor het bezoek getekend worden, natuurlijk in het bijzijn en met akkoord van de relatie.


Alle afspraken, zowel technische interventies als leveringen, gaan in overleg met onze klanten gewoon door. Wel met inachtneming van de onderstaande regels:

  • Wanneer een klant ons niet binnen wil of kán laten na de gemaakte afspraak, plannen we een nieuwe afspraak op een later moment in samenspraak. De gemaakte voorrijkosten zullen dan wel bij de klant in rekening gebracht worden.
  • Wanneer een engineer en/of chauffeur ziet dat er op het adres van de relatie personen zijn met ziekteverschijnselen, dan verlaat hij per direct de locatie. De gemaakte voorrijkosten zullen dan wel bij de klant in rekening gebracht worden.
  • Wanneer de klant niet de 1,5 meter regel in acht neemt ten opzichte van onze engineer en/of chauffeur, dan verlaat hij per direct de locatie. De gemaakte voorrijkosten zullen dan wel bij de klant in rekening gebracht worden.
  • Er hoeft door de klant na de interventie niet meer getekend te worden op de tablet van onze engineer en/of chauffeur. Er zal door de engineer en/of chauffeur zelf voor het bezoek getekend worden, natuurlijk in het bijzijn en met akkoord van de relatie.
 

Met bovenstaande maatregelen denken wij u op een zo goed mogelijke manier van dienst te kunnen zijn en de verdere verspreiding van het Coronavirus zoveel mogelijk te beperken.