Itec logo
  • Home
  • Nieuws
  • Top 5 van redenen om PaperCut MF te gebruiken in de juridische sector

Top 5 van redenen om PaperCut MF te gebruiken in de juridische sector

PaperCutMF juridischVerhoog uw rendabiliteit en productiviteit, zonder dat dit ten koste gaat van documentbeveiliging. Vereenvoudig de terugvorderingsprocedure van printkosten, en bespaar uw tijd met het gebruiksvriendelijke en veilige PaperCut MF.

PaperCut MF is de meest gebruiksvriendelijke, best geprijsde manier om printen in uw organisatie veilig te overzien en beheren. PaperCut MF geeft u controle over uw uitgaven en het milieu-impact van uw printers, kopieerapparaten en multifunctionele printers (MFP).

PaperCut MF is ontworpen om beveiligingsrisico’s te beperken en wordt wereldwijd door een groot aantal juridische bedrijven gebruikt om facturabele printtaken bij te houden en rapporteren, alsmede voor het verbeteren van de integriteit van klantgegevens, rendabiliteit en productiviteit.

PaperCut MF helpt u met het verminderen van uw afval, het aanmoedigen van verantwoordelijk printgedrag, en zorgt ervoor dat gebruikers en afdelingen zelf verantwoordelijk zijn voor hun printergebruik. PaperCut MF komt met ingebouwde software die direct op uw kopieerapparaat of MFP draait. Op deze manier kunt u tracking, de terugvorderingsprocedure van printkosten en het afdrukken van beveiligd afdrukmateriaal direct op het apparaat zelf regelen.

Wat de configuratie van uw MFP ook is, PaperCut MF gebruikt een platformonafhankelijke en leverancier-neutrale benadering voor technologie- en apparaat ondersteuning. Het moderne ontwerp en de architectuur van de software zijn geschikt voor netwerken van elke omvang, van 5 tot 50.000 gebruikers.

1. Terugvorderen en volgen van alle klantgerelateerde kosten
Door het grote aantal documenten dat bij juridische bedrijven wordt afgedrukt, is het koppelen van printkosten aan de juiste klant al snel een uitermate tijdrovend en handmatig proces. Dit kan als gevolg hebben dat de kosten niet worden teruggevorderd. PaperCut MF stelt u in staat om snel en met precisie kosten te verhalen op facturabele klantaccounts of aan de hand van andere betaalwijzen. Gebruikers kunnen gemakkelijk duizenden accounts doorzoeken aan de hand van trefwoorden of zaak-codes. Dit maakt het terugvorderen van kosten eenvoudig. Tevens zorgt u er zo voor dat uw klanten voor elke afdruk, kopie, fax en scan worden gefactureerd, zonder bijkomende overheadkosten.

2. Houd belangrijke documenten veilig
Het is van cruciaal belang voor ieder juridisch bedrijf om te garanderen dat beveiligde klantendocumenten privé en vertrouwelijk blijven. U moet ervoor zorgen dat het juiste document wordt opgehaald door de juiste persoon. Dit kan lastig zijn op een druk kantoor waar veel wordt geprint. PaperCut MF stelt u in staat om printen veilig te maken, door te voorkomen dat documenten worden afgedrukt totdat de gebruiker zich fysiek bij de MFP meldt om ze op te halen. U kunt er ook voor kiezen om gebruikers verantwoordelijk te maken voor de veiligheid van vertrouwelijke documenten door digitale handtekeningen en watermerken aan alle pagina’s toe te voegen en alle afdrukken traceerbaar te maken aan de hand van logboeken.

3. Maak het leven van uw advocaten eenvoudiger
Ervoor zorgen dat advocaten zich kunnen focussen op inkomsten genererende activiteiten is essentieel voor ieder advocatenbureau. Het aanbieden van systemen die hen in staat stellen hun tijd het best te benutten, is essentieel en zorgt ervoor dat dit het geval is. PaperCut MF verhoogt de productiviteit door het eenvoudig te maken voor advocaten om printtaken aan hun persoonlijke assistenten te delegeren. Dit betekent dat er minder tijd wordt besteed aan administratieve taken, en dat documenten veilig worden afgedrukt en direct beschikbaar zijn wanneer dat nodig is. De mogelijkheid om facturabele uitgaven direct door te rekenen bij het indienen van een afdruktaak, zorgt ervoor dat de advocaten zich kunnen richten op wat belangrijk is. Bovendien zorgt dit ervoor dat printkosten snel kunnen worden teruggevorderd.

4. Geef uw werknemers mobiliteit
Steeds meer juridische bedrijven omarmen een ‘Bring Your Own Device’ (BYOD) beleid. Aangezien werknemers op deze wijze sneller toegang hebben tot documenten via hun mobiele apparaten, is het een uitdaging om veilige printmogelijkheden vanaf al deze verschillende apparaten te beheren. PaperCut MF helpt met het oplossen van deze uitdagingen door middel van een verscheidenheid aan veilige mobiele en BYOD printopties. Ze zijn eenvoudig te configureren en werken op alle belangrijke platformen, zodat gebruikers de flexibiliteit hebben om direct van het apparaat van hun keuze te printen.

5. Behoud uw huidige IT-systemen
Systeemveranderingen kunnen ontwrichtend zijn. Het is dan ook van groot belang om ervoor te zorgen dat de nieuwe systemen werken met uw huidige assortiment van MFP’s, facturatie- en praktijkbeheersoftware, en andere interne systemen. PaperCut MF is niet beperkt tot een enkele fabrikant, en is dus extreem veelzijdig in elke afdrukomgeving. De consistente interfaces voor de verschillende MFP-release stations zorgen ervoor dat gebruikers slechts één systeem en één set termen hoeven te leren. PaperCut MF kan ook geïntegreerd worden in een aantal belangrijke juridische systemen van derden door middel van een scala aan volledig gedocumenteerde API’s en scripts. Deze maken het eenvoudig om printtaken terug te vinden en te verhalen op klanten.

Integratie met belangrijke boekhoud-, facturatie- en betalingssystemen, waaronder:

  • PC Law
  • Tussman
  • ProLaw
  • Winlaw
  • Juris
  • Legal Suite
  • Timeslips
  • Ghost Practice
  • Tabs3
  • Elite
  • Clio
  • Cognito
  • ESILaw
  • ProCliam

Wilt u meer weten over PaperCut?
Onze specialisten geven u graag meer informatie.

Neem contact met ons op

Bron: Service2Sales